Drodzy Klienci, uprzejmie informujemy, że nasza infolinia jest czynna w godzinach od 9 do 15. Wszelkiego typu wątpliwości związane z rezerwacją i zwrotami prosimy kierować na adres: bok@bluesky.pl. Jeśli dana linia lotnicza odwołała przelot, to może Ci przysługiwać zwrot wartości zakupionego biletu lub voucher na podróż w innym terminie. Jednocześnie przypominamy, że warunki dotyczące zwrotów mogą się różnić w zależności od linii lotniczej i są obarczone długim okresem oczekiwania, a każda rezerwacja jest rozpatrywana indywidualnie oraz zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Prosimy o zrozumienie i cierpliwość.

Misja

Naszą misją jest:

zaoferowanie wypoczynku oraz przygody wszystkim Naszym Klientom pragnącym poznawać świat

oraz
zagwarantowanie
niezawodnej i kompleksowej obsługi a także komfortu sprawnego
poruszania się po świecie wszystkim Naszym Klientom podróżującym
służbowo.

Nasze cele to:

  • zagwarantowanie pakietu usług o najwyższym standardzie, zaspokajającego potrzeby dużych i średnich przedsiębiorstw
  • zaoferowanie kompleksowej oferty turystycznej znanych i sprawdzonych tour operatorów
  • umożliwienie dostępu do pełnej informacji niezbędnej w podróżowaniu po świecie
  • umacnianie wiodącej pozycji wśród polskich serwisów turystycznych

Nasz cele osiągamy poprzez:

  • nieustanne badanie potrzeb Naszych Klientów
  • ciągły rozwój i przystosowywanie się do wymogów rynku
  • nieprzerwane podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników
  • poszerzanie oferty i zwiększanie do niej dostępu
  • inwestowanie w nowe technologie usprawniające komunikację z Naszymi Klientami
Comments are closed.