Drodzy Klienci, uprzejmie informujemy, że nasza infolinia jest czynna w godzinach od 9 do 20. Wszelkiego typu wątpliwości związane z rezerwacją i zwrotami prosimy kierować na adres: bok@bluesky.pl. Jeśli dana linia lotnicza odwołała przelot, to może Ci przysługiwać zwrot wartości zakupionego biletu lub voucher na podróż w innym terminie. Jednocześnie przypominamy, że warunki dotyczące zwrotów mogą się różnić w zależności od linii lotniczej i są obarczone długim okresem oczekiwania, a każda rezerwacja jest rozpatrywana indywidualnie oraz zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Prosimy o zrozumienie i cierpliwość.

Referencje

W ciągu ponad dwudziestoletniej działalności Blue Sky Travel, naszym wysokim kwalifikacjom i niezawodności w świadczeniu kompleksowych usług turystycznych o najwyższym standardzie zaufało tysiące firm i klientów indywidualnych.

Oto opinie osób zamawiających podróże służbowe:

Panie Macieju, dziękuję za szybkie zorganizowanie hotelu – dzięki Panu nie musiałem spędzać nocy na lotnisku. Bardzo doceniam to, że pomógł mi Pan w dzień (a w zasadzie wieczór) wolny od pracy – raz jeszcze dziękuję. Dziękuję też emergency line za szybkie przebukowanie lotu.

Bardzo dziękuję za wszystkie 3 bilety i pomysł na oszczędność.

Bardzo dziękuję, Panie Tomaszu.
Nasza dotychczasowa współpraca pokazuje mi, że jest Pan specjalistą od niestandardowych rozwiązań. Dziękuję. 😉

Dziękuję za pomoc i poświęcony czas. W sobotę udało nam się sfinalizować temat biletów z Panem Jackiem. Bardzo cenimy sobie Państwa profesjonalną obsługę 🙂

Pani Aniu,
bardzo dziękuję. Jest Pani nieoceniona 🙂

Bardzo dziękuję za pomoc !!!!! ! Jak zwykle jest Pani nieoceniona 🙂

Comments are closed.